Результати досліджень від компаній The Future Laboratory і Volvo Cars

Переважна більшість покупців предметів розкоші, а точніше більше 66%, вважають політику бренду в питаннях екології, захисту тварин і навколишнього середовища принципово важливим фактором, який визначає вибір продавця та постачальника. Така ж кількість споживачів вважають обов’язковим наявність CO2 маркування на продукції, що вказує обсяги вуглекислого газу, які виділяються в атмосферу при виробництві конкретного автомобіля і дає споживачам уявлення про те, як створення певної продукції або сировини впливає на навколишнє середовище в цілому. Такі результати досліджень були опубліковані на сторінках зимового випуску Vogue Business Index, 2020.

Це популярне видання з штаб-квартирою в Лондоні, яке вперше заявило про себе в 2019 році, існує виключно в онлайн форматі. Для своєї цільової аудиторії – професіоналів індустрії моди, видання пропонує ознайомитися з глобальним поглядом на галузь, який сформувався на основі досліджень інноваційних культурних напрямів і різноманітних світових тенденцій, що здійснюють прямий або опосередкований вплив на сферу модного бізнесу.

Подібні настрої аудиторії говорять про розвиток і трансформації світу матеріалів, підвищення рівня його стандартів. Сьогодні дизайнери предметів розкоші майбутнього знаходяться в активному пошуку відповідальних постачальників високоякісних, а головне, екологічно безпечних матеріалів.

Таку спільну думку висловили компанія Volvo Cars і організація The Future Laboratory, яка займає місце серед світових лідерів у сфері стратегічного прогнозного консалтингу. Маючи офіси в різних частинах світу – в Мельбурні і Лондоні, The Future Laboratory пропонує затребувані  послуги в галузі стратегічного прогнозування, допомагаючи клієнтам вибудовувати бізнес відповідно до ринкових трендами і своєчасно адаптуватися до розвитку запитів споживачів.

Висновки опубліковані в новій доповіді під назвою «The Rise of Conscious Design» – «Розквіт усвідомленого дизайну» і засновані на результатах численних досліджень, інтерв’ю та оцінках експертів з різних галузей, серед яких засновники, власники і представники ТОП менеджменту таких брендів, як Textile Exchange , Sourcemap; Bentu Design та інших.

Volvo Car Group

На сьогоднішній день компанія Volvo Cars, яка була заснована майже 100 років тому, в 1927 році, є одним з найбільш популярних автомобільних брендів в світі з високою репутацією.

Згідно зі статистикою, в 2020 році бренд зафіксував 661 713 продажів автомобілів майже в ста країнах світу.

У 2010 році Volvo Cars стала частиною китайської транснаціональної автомобілебудівної компанії Zhejiang Geely Holding. Актуальна стратегія Volvo Cars – це прагнення забезпечити клієнтам свободу пересування за рахунок персоналізованого, безпечного, надійного та відповідального підходу, що відображено, як бізнес-цілі компанії:

  • за прогнозами експертів компанії через 10-15 років 50% світових продажів буде припадати на електричні автомобілі, а ½ прибутку приноситимуть прямі продажі.
  • щорічно компанія знижує обсяги викидів вуглецю, щоб до 2040 року повністю перейти на безпечне для клімату виробництво.

Volvo Cars про майбутнє продукції і матеріалів

Провідні підприємства автомобільної промисловості розробляють плани реалізації довгострокової задачі щодо зниження впливу негативних факторів виробництва на навколишнє середовище. Досягти бажаного можливо при комплексному підході: зміни технологій приводу і скорочення споживання сировини і викидів парникових газів не тільки в процесі експлуатації транспортних засобів, а й на етапі виробництва.

Наприклад, в планах компанії до 2025 року внести свій вклад в процес протидії кліматичним змінам:

  1. Співпраця виключно з постачальниками і виробниками матеріалів, які використовують енергію з відновлюваних джерел.
  2. При створенні нових автомобілів Volvo використовувати не менше 25% компонентів, заснованих на біотехнологіях або матеріалів, створених з продуктів переробки.
  3. Також компанія поставила собі завдання на кілька десятків років вперед:
    1. 2030 рік – повний перехід на виробництво автомобілів виключно з електричними двигунами.
    2. 2040 рік – 100% -й перехід на замкнутий цикл виробництва.
    3. 2050 рік – в планах компанії Volvo Cars стати кліматично нейтральним бізнесом.

Незважаючи на довгострокові плани, вже в найближчі кілька років Volvo Cars представить абсолютно новий модельний ряд автомобілів з електродвигунами.

Volvo Cars про захист фауни

Паралельно, в лінійці електромобілів шведського виробника відображено прийняте компанією етичне рішення щодо захисту тварин. При виробництві електрокарів Volvo відмовляється від використання натуральної шкіри. На практиці реалізацію даного рішення можна спостерігати в новій моделі бренду C40 Recharge.

При обробці інтер’єрів Volvo Cars натуральна шкіра буде замінена альтернативними рішеннями: високоякісною сировиною, створеним на основі біотехнологічних розробок або з відновлених матеріалів, які відповідають принципам сталого розвитку.

Наприклад, для обробки салону Nordico, Volvo вибирає текстиль, створений з переробленої сировини, а також біоматеріалів з екологічно чистих шведських або фінських лісів. Це впровадження нового стандарту для дизайну інтер’єру преміум-класу. Вперше цей матеріал використовують для обробки салонів моделей наступного покоління автомобілів Volvo.

У компанії впевнені, відмова від використання натуральної шкіри є вірним кроком, проте не достатньою для забезпечення абсолютного виключення матеріалів тваринного походження з інтер’єру автомобіля.

Для різнобічної реалізації програми по скороченню обсягів споживання залишкових продуктів тваринництва, Volvo Cars також переглядає використання супутніх товарів і самого процесу виробництва пластмас, гуми, мастил і клеїв, включаючи склади матеріалів, які використовують при їх обробці.

На підтвердження серйозності намірів рухатися до реалізації поставлених завдань, шведський автовиробник готовий забезпечити повну прозорість всіх етапів виробничого процесу, включаючи ретельний контроль благополуччя тварин при поставках вовни. В результаті, пропозиції компанії з варіантами вовняних сумішей будуть адресовані виключно від постачальників з сертифікатами відповідальних виконавців.

У компанії чітко уявляють напрямок, в якому необхідно рухатися в майбутньому і мають докладний покроковий план, який дозволяє дотримуватися термінів реалізації поставлених завдань. За словами Робін Пейдж, яка займає крісло керівника підрозділу дизайну Volvo Cars, передбачені наступні етапи:

Перший крок. Перехід на застосування природного, екологічно чистої сировини або такого, яке отримано в результаті переробки матеріалів.

Другий крок. Зміна підходу до використання матеріалів. Це стосується виробництва компонентів для автомобілів, розрахованих на вічну експлуатацію і повернення продукції в цикл переробки, або в грунт.

Мартін Реймонд, співзасновник компанії The Future Laboratory, відводить значну роль свідомого дизайну, вважаючи що той здатний підштовхнути суспільство до значної трансформації, а бренди просто зобов’язані використовувати кожну існуючу можливість, щоб йти за тенденціями. Експерт упевнений, що такий підхід до дизайну є нічим іншим, як яскравою демонстрацією руху вперед, якому під силу змінити вже звичний світ.

Тенденції, продиктовані кращими автомобільними виробниками поступово будуть переймати офіційні імпортери у всіх країнах світу.