Volvo відомий своїми автомобільними інноваціями, які надають максимальну безпеку водіям, пасажирам та пішоходам. 2022 рік вкотре довів, що саме людське життя є найважливішим.
Цього року, піклуючись про постраждалих від війни дітей в Україні та їхні родини, Volvo Cars спрямувала 1 000 000 доларів США для гуманітарної підтримки через організації Save the Children International («Врятуймо дітей») та UNICEF Швеція.
Важливим кроком стала підтримка клієнтів Volvo шляхом надання спеціальних умов на технічне обслуговування за кордоном, зокрема у країнах, куди найперше прямували у пошуках тимчасового притулку: Молдові, Румунії, Словаччині та Чехії.
Протягом воєнного стану в Україні для власників Volvo також продовжує діяти Національна програма лояльності для постгарантійних авто – до 30% вигоди на сервіс. Ще одним рішенням для підтримки українців під час воєнного стану стало збільшення граничного перепробігу авто для термінів проведення чергового регламентного ТО. Наразі допустимий перепробіг складає 3 місяці або 3 000 км – залежно від того, що настане раніше. Це діє лише на території України та стосується виключно автомобілів, проданих в Україні
Volvo разом із українцями впевнено долає всі складнощі, демонструючи високий попит на автомобілі. У 2021 році продано 1 196 автомобілів Volvo, а цього року очікується, що продажі будуть удвічі меншими – проте динаміка у другому півріччі є позитивною. У зв’язку з паливною кризою навесні 2022 року особливо зріс тренд на придбання електромобілів. Тому за цей період частка електромобілів у продажах Volvo в Україні досягла рекордних 24%.
Volvo з оптимізмом дивиться у майбутнє: станом на середину грудня компанія має понад 160 замовлень на 2023 рік. Половина замовлень – це електричні кросовери XC40 Recharge та C40 Recharge, термін очікування виробництва через великий попит складає приблизно пів року.
Українці продовжують цікавитися новинками автомобільного світу: місяць тому був презентований новий повністю електричний семимісний Volvo EX90. Сьогодні Україна займає друге місце серед інших імпортерських ринків у Європі щодо зацікавленості у Volvo EX90 – першому електромобілі Volvo, апаратно готовому до двонапрямленого заряджання. Наступного року компанія презентує ще один новий Volvo – без сумнівів, бренд і надалі планує утримувати інтерес до своїх продуктів.
В цілому у 2022 році найпопулярнішим Volvo в Україні залишається флагманський позашляховик XC90, із результатом у 51% від усіх продажів бренду в країні. На другому місці – кросовер XC60 із 22 %, а на третьому – компактний кросовер XC40 із 15%.
«Україну чекає велике майбутнє! Це стосується всіх сфер життя, зокрема, економіки та автомобільної галузі. Українці власноруч здобувають перемогу, а після – створять щось неординарне в сфері транспорту. Ми ще здивуємо світ!», – зазначив Артем Ткаченко.