М’які гібриди – оптимізація роботи двигуна внутрішнього згоряння

Volvo Cars завжди прагне домогтися досконалості. Компанія представила лінійку м’яких гібридних моделей (mild hybrids), починаючи з бензинової і дизельної версій XC90 і XC60. У м’яких гібридах вперше буде реалізована система рекуперації кінетичної енергії при гальмуванні, яка в поєднанні з двигунами внутрішнього згоряння утворює нову електрифіковану силову установку, зазначену індексом «B».

Mild Hybrid – нове покоління гібридних технологій.

М’які гібриди – це більш ефективне рішення, що забезпечує зниження навантаження на двигун внутрішнього згоряння, тим самим скорочуючи витрату палива і покращуючи їздові характеристики автомобіля. М’яка гібридна технологія включає електромотор, батарею 48 В, перетворювач 12 В / 48 В і традиційний двигун внутрішнього згоряння. Електромотор виконує функцію стартера, що полегшує роботу двигуна. Він також працює як генератор, дозволяючи використовувати енергію гальмування, яка передається на батарею 48 В. Така схема використання електроенергії забезпечує більш впевнені прискорення автомобіля.

Чим відрізняється м’який гібрид від повного і гібрида, що підключається?

М’який гібрид використовує електромотор для підтримки двигуна внутрішнього згоряння. Повний гібрид оснащений більш потужним електродвигуном і батареєю в порівнянні з м’яким гібридом. Повний гібрид може забезпечувати рух автомобіля на електротязі на коротких відстанях. Заряд батареї здійснюється від двигуна або за рахунок рекуперації енергії гальмування. Гібрид, що підключається заряджається безпосередньо від мережі в будинку або на громадській станції зарядки. Гібрид, що підключається має великий запас ходу на електроенергії за рахунок більш потужної батареї і електродвигуна. Гібрид, що підключається може використовуватися більшістю людей для поїздок тільки на електроенергії до роботи і назад.