Назви моделей електромобілів Volvo оптимізують згідно зі стратегією трансформації компанії – до 2030 року Volvo Cars виготовлятиме виключно електричні авто.

Електромобілі XC40 Recharge та C40 Recharge перейменують на EX40 та EC40 відповідно. Нові назви органічно поєднаються з іншими електричними моделями бренду: EX30, EX90 та EM90. Назва XC40 залишиться для версій моделі із двигуном внутрішнього згоряння.

У 2023 році продажі електромобілів склали 16 % світових продажів Volvo Cars, що на 70 % більше, ніж у 2022 році. Цього року у світі розпочинаються продажі EX30, EX90 і EM90 – відтепер до портфоліо повністю електричних Volvo входить 5 моделей. Найближчим часом очікується презентація ще кількох новинок.

Плагін-гібриди Volvo відтепер позначатимуть лише суфіксом T6 або T8, без маркування Recharge. Суфікс вказуватиме на рівні вихідної потужності.

Зі спрощеним стандартом назв моделей, новим клієнтам буде легше ідентифікувати електромобілі та плагін-гібриди бренду. «Поєднуючи інноваційні електричні моделі з рештою портфоліо, Volvo Cars спрощує вибір для споживачів. Компанія продовжує електрифікувати модельний ряд та оновлювати гібриди», зазначає Бйорн Аннваль, комерційний директор та заступник генерального директора.

Для Twin Motor версій EX40 і EC40 компанія презентує новий пакет програмного забезпечення – Performance. Він збільшує вихідну потужність на 25 кВт. А це – швидше прискорення, унікальне налаштування педалей для швидшого відгуку акселератора та режим привода «Performance» для активації повної потужності у 325 кВт.

На окремих ринках Performance пропонуватиметься під час замовлення нового авто як додатковий пакет оновлення через додаток Volvo Cars. Натомість власники XC40 Recharge та C40 Recharge 2024 модельного року можуть придбати та завантажити ПЗ через додаток Volvo Cars у будь-який зручний час.

Volvo Cars удосконалює гібриди: бензинові версії В5 із м’яким гібридом для XC60 та XC90 отримали більш ефективний цикл згоряння пального. А це – скорочення викидів CO2 та економія пального на 4 % для XC60 і приблизно на 2 % для XC90 згідно з WLTP*.

Після успішного запуску XC60 Black Edition минулого року, автовиробник презентує спеціальну версію Black Edition для моделей EX40, EC40 та XC40. Вони вирізнятимуться кольором Onyx Black, чорною глянцевою емблемою, 20-дюймовими п’ятиспицевими легкосплавними дисками у глянцево-чорному кольорі. Інтер’єр авто версії Black Edition може бути оздоблений тканиною Microtech або текстилем Charcoal.

EC40, EX40 та XC40 залишаються такими ж ефективними, як і завжди, із вбудованими сервісами Google та вражаючою ергономікою. Порівнюючи запас ходу, для EC40 – це до 583 км** на електротязі, для EX40 – до 576 км**.

В Україні наразі у продажу електричні моделі XC40 Recharge та C40 Recharge 2024 модельного року, перейменування на EX40 та EC40 відбудеться після повного продажу автомобілів у наявності 2024 модельного року.

*Викиди CO2 і витрати пального відповідно до реалістичного циклу водіння WLTP у контрольованих умовах для нового автомобіля. Реальні показники можуть відрізнятися. Цифри базуються на попередніх цільових показниках.

** Запас ходу згідно з реалістичним циклом WLTP при контрольованих умовах для нового автомобіля. Фактична дальність може відрізнятися.

Технічні характеристики автомобіля та пропозиція для клієнтів можуть відрізнятися на різних ринках. Для отримання додоткової інформації варто відвідати офіційні дилерські центри.

Google, Google Play і Google Maps є товарними знаками Google LLC.